Fortsatt lov med treninger for de under 20 år
Vanlig trening for alle under 20 år fra Klubbhuset på tirsdag 18:00. For ungdommene blir det litt lengre løyper enn vanlig. Vi løper to og to, og tar ansvar for annenhver post. Løypene er fine for juniorer også! Råtassene prøver seg på den letteste løypa.
Klubbmesterskap og ekstraordinært årsmøte er utsatt
Klubbmesterskap og ekstraordinært årsmøte er utsatt på ubestemt tid grunnet tiltakene kommunen har iverksatt etter koronautbruddet den siste tiden. Nytt tidspunkt blir annonsert på kok.no.
KOK 2-dagers er dessverre avlyst
Covid-19 restriksjonene i Kristiansand kommune gjør at det dessverre ikke er mulig å arrangere KOK-2-dagers som planlagt 29.-30. mai. Arrangementet vil bli forsøkt flyttet til august/september og oppdatering vil komme i eventor i løpet av kort tid.
Vi håper treningene kan gå som planlagt
Det er for tiden svært høy smitte i Kristiansand, men i skrivende stund er det ingen nye restriksjoner som fører til endringer for o-sporten. Vi planlegger derfor treninger som vanlig, men det kan komme endringer på kort varsel.
KM sprint - serier til Brage Takle
Tirsdag kjempet kretsens løpere under 20 år om KM-medaljer i sprint. Best av de 9 KOK ungdommene som deltok var Brage Takle som tok en klare seier i H17-20.




