FINN FRAM-dagen 11.september
Kristiansand Orienteringsklubb ønsker velkommen til
FINN FRAM-dagen
søndag 11.9. på Grønn Slette Jegersberg/Presteheia kl. 11– 14
Enkel innføring i orienteringsportens mange muligheter
- informasjon om turorientering
- lett o-løypefor nybegynnere,
- natursti, småtroll-løype,
- EKT-sprint (løype med elektronisk tidtakning)
Gratis kart og turorientering til reduserte priser
Enkel servering.
Velkommen til gratis arrangement for alle
4. plass til Benedicte på NM Lang
Norgesmesterskapet i Orientering startet i dag med langdistanse og Raumar Orientering som arrangør. Best plassering fra Kristiansand OK fikk Benedicte Hald Bjørgum i klassen D17-18.Gull i KM Stafett

Vi vant både herre og damklassen i KM Stafett. Herrene fikk mest motstand fra Øvrebø/Vindbjart og SSOK, men Holger Hott i ny god form var i trygg avstand til Hans Gunnar Omdal på siste etappen. På lag med Holger løp Vegard Danielsen og trener/løper Ivar Haugen. Damene, med Benedicte Hald Bjørgum, Irene B. Ø. Arnevik og Anneke Hald Bjørgum ledet fra start til mål i dameklassen. Gutteklassen tok MatiasH. Hanisch, Morten Jørgensen og Torkild Reinhartsen seg av.
KOK inviterer til KM stafett
KOK inviterer til KM stafett lørdag 3.september. På helt nytt kart Føreid-Grostøl. Arena blir ved fotballbanen på Justvik. Stafettløyper for alle fra 13 år. Lagkonkurranse med inntil fem på laget for de yngste. Også veteranene tilgodeses med stafettklasser. H150 med tre herrer i laget og D80 med to damer i laget. Velkommen til alle! Har du ingen å løpe med gi beskjed til arrangør så setter vi sammen kombinasjonslag.
Veteranmesterskapet 2011 - Informasjon til klubbens medlemmer
Så er det kun få dager til det braker løs på Hovden. Fredag kl 1700 går startskuddet for årets Veteran NM, og etter stor innsats blant klubbens medlemmer den siste tiden er det nå klart for et nytt storarrangement i KOK-regi.
Påmeldingene har nå nådd opp i over 360, og ennå kan det komme noen etternølere.




