Innbydelse nærløp 27.april
- Skrevet av: Jack Bjørnsen
KOK inviterer til nærløp onsdag 27.april. Samlingplass på Torkelsmyra skole, Voie. Start fra kl 18.00
Finn 5 - Skautrimmen 2011 16. april til 1. mai
- Skrevet av: Administrator
Kongsgård - Vige – ”Hundremetersskogen”
Klubbkveld 5.april
- Skrevet av: Ingvild Mulen
Da er det tid for klubbkveld igjen!
5.april kl 19.30 på klubbhuset.
Etter trening kl 18.00
Program:
Baneheiløpet søndag 27.mars 2011
- Skrevet av: Administrator
Baneheiløpet åpnet O-sesongen 27.mars. 26 løpere gjennomførte i litt surt vårvær.
Christian Wiig Bøen var raskest av herrene og Anneke Hald Bjørgum av damene.
Innbydelse Baneheiløpet 27.mars
- Skrevet av: Jack Bjørnsen
Velkommen til Baneheialøpet og den offisielle åpningen av Baneheitrimmen 2011. Løpet går ut på å finne alle postene i Baneheitrimmen så raskt som mulig i fritt valgt rekkefølge. De raskeste løper på mindre enn en halv time, men på grunn av ulike veivalg, er det er ikke mulig å oppgi eksakt løypelengde.
Start fra Fant Olsens stykke i Baneheia. Parkering ved Frivillighetens Hus (den gamle sykepleierskolen). Fellestart kl. 12.00.
Nytt klubbtøy til Nordjysk?
- Skrevet av: Svein Øderud
For de som ønsker å kjøpe nytt klubbtøy før avreise til Nordjysk er "butikken" i klubbhuset åpen mandag 7. mars fra kl 1800-1830. Butikken ligger på baksiden i første etasje.






