På dagens folkhelsemarkering med kommunalministeren i Tresse hadde KOK mange ivrige ungdommer som ville løpe orientering. Vi hadde lagt to løyper med EKT og det var flere som løpte løypene flere ganger for at forbedre sine tider. Det var også andre organisasjoner på plass med andre aktiviteter at velge mellom og med lit pølse, varm saft og sol var dette en flott dag for alle deltakere.