Torsdag 6.februar er det påmeldingsfrist for klubbtur til Nord-Jysk 2 dages i Danmark helgen 14.-15.mars. Samme dag er det også frist for påmelding til klubbovernattingen i forbindelse med Norsk O-festival på Norefjell 27.-29.juni. Tidlige frister har med reservering av nødvendige båtbilletter og overnattinger. Mer info om turene finner du her til Nord-Jysk og her til O-festivalen

Husk også Årsmøtet tirsdag 11.februar. Sakspapirer kan du hente på Løplabbet i Tollbodgata 15 fra onsdag denne uka, eller få tilsendt digitalt fra sekretæren ved å sende en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.